Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Marie - 29 juli 2009 17:34

Hej hopp!!


Sitter här i min ensamhet framför datorn och frossar i Marabou Mjölkchoklad.. Gott som sjutton.. inte bra och äta för mycket.. haha.. känns som man redan har gjort det :P 

Min älskling kommer hem senare i kväll. men då har man någon och längta efter :D


Jaja nu ska jag sluta tjaffsa om mig :)

Hur har mina läsare haft det i dag då??


Jag har bara tagit det lungt och slappat lite i dag.. har väntat på att klockan ska gå.. har saknat pojkvännen så mycket i dag.. men man känner väl så ibland att man saknar någon extra mycket någon dag mer än andra?? eller??


Ikväll händer inte så mycket.. ska bara ta det lungt och sitta vid datorn och kolla på tv lite. och längta och vänta efter kärleken i mitt liv ska komma hem så man får mysa lite tillsammans :D  det är nog det som händer ikväll.


På Återseende!!

Kram

/Marie


Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards