Alla inlägg under mars 2009

Av Marie - 12 mars 2009 22:35

Varför blir saker och ting fel i bland?? Varför säger man saker ibland utan och tänka sig för?? och varför kommer orden som man inte ska säga bara ut ur munnen i bland?? Hatar när det blir så. Jag menade inte det jag sa till dig. Hoppas du kan förlåta mig??


Nehe nu ska jag gå och kolla på tv sen sova..


Kram Marre

Av Marie - 3 mars 2009 17:19

Jag funderar mycket på livet.. vad är syftet med att man lever?? För att bli sårad om och om igen?? Har blivit sårad så mycket i livet. Är så trött på att bli det. Varför förstår inte vissa människor att man faktiskt kan bli sårad? Eller fattar inte folk att man kan bli sårad pga av vissa handlingar och som gör att man kanske blir rädd för att ge sig in i ett nytt förhållande,för att man tror att den personen är likadan som den andra.. Jag är så jävla trött på folk som bara leker runt hela tiden. Varför skärper vissa inte bara till sig och gör något redigt med sitt liv?


Ha en bra dag!  Kramar Marre

Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards