Alla inlägg under oktober 2009

Av Marie - 14 oktober 2009 13:30

Tjena tjena.


Usch och fy vad kallt det är i dag Rynkar på näsan  Undrar om det ska vara så här kallt som det är i dag resten av hösten??

Fryser som sjutton.. bara jag inte håller på och bli sjuk. det vill jag inte bli.


Jaha vad händer i dag då??

Just nu håller jag på och kör en maskin tvätt. senare blir det och laga mat. Undrar vad vi ska ha till middag i dag.. men tror jag vet vad det får bli i dag. Inget märkvärdigt men det duger :)


Någon som kollar på Days?? Visst har det blivit lite löjligt med marlenas minnesförlust?? det har gått lite överstyr tycker jag.. vem hon ska välja eller inte välja till sin äkta make. Men just nu verkar det som Alex har vunnit sin marlena. Ja jag tycker det är lite löjligt och för mycket av det hela tiden. visst vill man veta vad som händer.. men det är det enda dom visar i vartenda avsnitt. Hela days kretsar om marlena och hennes minnesförlust. Ingen som har reagerat på en sak?? Hon minns hennes relation  med Alex så himla bra och avvisar John. som hon var gift med eller är gift med.. vilket det nu är.. helt rörigt är det iallfall Obestämd  Konstigt att hon minns så mycket med Alex helt plötsligt. tycker den dära alex är en riktig skojjare. Tycker synd om John. 

Till en annan sak som händer i Days nu är detta med Jack. Om och när och hur han ska göra för och gå bort. Det känns lite märkligt med. jaja får se hur det blir där och hur det löser sig för familjen Horton.


Nu ska jag se vad jag ska fördriva tiden med :)  Hoppas alla får en bra och trevlig höstdag :)


Kram Kram


Av Marie - 5 oktober 2009 05:54

Jaha så var det måndag igen och jag är uppe innan tuppen.. brukar säga att man är uppe med tuppen.. men tror inte han är vaken vid denna tiden :)

Har varit vaken och uppe sedan kvart över fyra i morse..  Jaha varför är jag vaken så här tidigt då?? Kanske ni läsare undrar.. Jo det är så här att min sambo går upp och går iväg till jobbet på morgonen. Han börjar vid fem. Jag måste upp för och ta min medicin. Har tagit medicinen vid halv fem hela förra veckan och får ta medicinen vid denna tiden hela denna vecka med tills jag ätit upp hela kuren. Så ja jag har vanan att gå upp tidigt på morgonen hehe sen får min sambo sällskap på morgonen innan han går till jobbet.. Vilket verkar vara uppskattat :)  Sen innan han går så får jag alltid en puss och den kan man leva på resten av dagen tills han kommer hem igen och då får fler hihi.. 

Jaha så vad händer i dag då?? Jag tänkte städa och grejja lite här hemma.. söka lite info på nätet om skadade knän eller liknande.. har så ont i mitt vänstra knä och vet inte vad jag ska göra åt det :(  Har börjat få problem med mitt knä dom senaste åren.. Tror det kommer från att jag trillat av en häst för många år sedan och kanske då kört knät i backen. det är den enda anledningen jag kan komma på nu (trött som jag är hihi) något annat vet jag inte vad jag har gjort med knät. Så ska se om jag kan hitta någon info på nätet kanske om jag har tur :)  nehe nu är klockan 06.10 och jag är jätte trött.. ska nog gå och lägga mig och sova lite nu. Så ni som läser detta får nöja er med detta så länge :)


På återseende!


Kram Kram


Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards