Alla inlägg under april 2009

Av Marie - 18 april 2009 14:34

Idag sitter jag inne och lyssnar på Iron Maiden.Skulle vilja gå på deras konserter när dom kommer till sverige. Vill så gärna se dom. Jag älskar dom. Helt klart bäst.

Egentligen skulle man vara ute i det fina och soliga vädret. Men pallar inte och känner inte för det pga av pollen. Är allergisk :(

Någon mer än jag som har pollen allergi?? Visst suger det,men vad kan man göra? Bara ta allergi tabletter och se glad ut typ..


Jag hoppas att solen skiner på er i dag :)


Ha det gott alla som läser detta.

Kram

Av Marie - 4 april 2009 12:51

Härligt att solen har kommit nu.. man får vår känslor och blir piggare.

Igår var det grillning på schemat.. Trevligt med mycket god mat och dricka.

senare på kvällen så spelade vi kubb. Det var kul med många goda skratt :)

Jag och min vän förlorade mot hennes dotter och killkompis. Men det bjuder vi på :)  Vi hade trevligt och det är det som räknas.

/Marre

Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards