Alla inlägg under augusti 2009

Av Marie - 18 augusti 2009 12:50

Hejsan alla läsare!!


Idag sitter jag och lyssnar på lite musik.. en låt som jag har lyssnat mycket på tidigare. Dixie Chicks-Not Ready To Make Nice.. den är bra.

Har lite mycket känslor inom mig som bara vill ut. Och vad är bäst då?? Jo ta musiken till hjälp och få ut sina känslor.. På både gott och ont.

Pojkvännen kommer hem vid halv tre. Så blir och koka lite kaffe till oss och sitta ner och prata lite om vad som har hänt under dagen. Ja här hemma och han på jobbet.

För min del så har det inte hänt så mycket. Sitter vid datorn och lyssnar på musik och försöker få utlopp för mina känslor. Ibland funkar det och ibland inte. Men är värt ett försök för att må bättre om så bara för stunden.

Har ringt till en vän och pratat lite med henne. Sen har jag ringt ett annat samtal med,men fick bara prata med en telefonsvarare. Hatar telefonsvarare. Jag lämnade ett medelande så får hoppas hon ringer upp mig.

Skit.. kan inte tiden gå lite fortare.. Ibland känns det som tiden står stilla..




Jag hoppas mina läsare har en bra dag :)


På Återseende!!


Kram

/Marie

Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards