Alla inlägg under maj 2009

Av Marie - 30 maj 2009 12:24

Hejsan!  Idag är det sådant väder ute som får en på bra humör. Solen skiner och man vill bara ut och njuta av solen ;)  Men så blir det inte för min del, har pollen allergi så får bli inne. synd i det fina vädret. Idag blir det till och städa lite och sen kommer en vän och hälsar på. får se vad vi ska hitta på :)

Kom på att det är SpringBreak i Kalmar i dag. Någon som ska dit??

Hade velat lyssna på Hammerfall. Hörde att dom kommer dit.  Men jag ser fram i mot vecka 29 då ska jag ner till Östersjöfestivalen :) ska bli så kul och  träffa mina vänner som jag saknar så mycket. ska bo hos en vän och sen ska jag på Grisfest :P Det ska bli skit skoj :) Undrar vilken artist som uppträder där i år?? hmm det ska jag ta reda på ..


Ha en bra dag alla.. Hoppas solen skiner hos er och att ni kan njuta av den!!


På återseende!

Kram Kram  

Av Marie - 29 maj 2009 10:37

Hej hej! Undrar vad det blir för väder i dag? ser mörkt ut när man tittar ut :(

Idag får jag se lite vad som händer.. kanske ska jag in till Kalmar och kolla runt lite i affärer. Kul och komma hemifrån lite och få annat och tänka på för en stund. Har så många tankar som snurrar i mitt huvud. Mest kärlek till en person. Jag tycker så mycket om honom. Jag vill visa honom min kärlek.Vad ska jag göra? Blir knäpp på detta. nog om det. Hoppas jag träffar min familj när jag är inne i Kalmar,så vi kan umgås lite. Var ett tag sen vi umgicks alla. hade varit trevligt :)


Ha det gott alla.

På Återseende /Kram Marie



Av Marie - 28 maj 2009 23:29

Varför ska man få känslor för någon? Jag saknar och tänker på dig dagligen. Önskar att du vore min. Vill visa min kärlek för dig. jag vill bara ha dig. Fan vill visa dig vad jag känner,varför kan jag inte få göra det?? Jag vet inte om jag får göra det??

varför ska det göra så ont när du inte är med /hos mig?? Jag tycker så mycket om dig.


Vi har träffats hemma hos mig på fest och vi har pratat en del med varandra.

Jag tror du vet vem du är.

För detta jag har skrivit här är till dig.





Någon mer som känner som jag gör? eller liknande?


Hoppas ni alla har det bra som läser detta..


Kram Marie

På återseende.



Av Marie - 28 maj 2009 23:25

Finns det nåt mysigare att somna bredvid killen man tycker sådär mycket om?
Känna hur han ligger bakom ryggen o kramar dig o luktar på dig.
Eller att ligga o småprata i flera timmar.. Om ingenting egentligen..
Men ändå så snurrar hela världen. Helt plötsligt så är inget annat viktigt, inget annat spelar någon roll.
Bara ett sms, ett telefonsamtal eller en liten puss.
Små saker som gör att man blir så lycklig att man bara vill skrika rakt ut.
Små saker som gör att hela världen känns rosa,
himlen känns närmare än vanligt och allt blir så mycket roligare.
Finns det egentligen nånting annat som gör en riktigt lycklig? Riktigt strålande lycklig.
För mig är detta det allra bästa som finns.
Jag har hittat min kärlek.




Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards