Alla inlägg under juni 2009

Av Marie - 24 juni 2009 15:51

Hejsan!


Hoppas allt är bra med mina läsare??

Själv mår jag bra. Håller på och tvättar.. har dammsugat och torkat golven så nu är det bara tvätten som ska bli klar. ska bli skönt när det är klart så man kan göra annat.. hmm undra vad bara haha.. det löser sig nog :)


Jag kommer inte att uppdatera min blogg på några dagar nu.

ska åka iväg till min mor och sedan på fredag åker jag till Vimmerby där jag ska träffa en kille,vet inte hur länge jag kommer att stanna hos honom :)

hehe nu blev ni nyfikna va??

Resten får ni höra en annan dag :P


Vilket fint väder vi har .. helt underbart varmt och skönt är det ute med :)


Hoppas det håller i sig nu.


Lägger upp en härlig sommar bild så ni kan drömma er bort lite..

snäll jag är va?? :)



På Återseende!!

Många soliga kramar

/Marie



Av Marie - 23 juni 2009 20:38

Hejsan!


Usch i dag har man suttit mycket av tiden i telefonköer till olika företag. så tröttsamt för dom sätter en i KÖ hela tiden. slår aldrig fel när man ringer till företag. Annars har jag försökt fördriva resten av dagen med att plocka här hemma lite,städat undan lite,suttit vid datorn,lyssnat och lyssnar på musik.

Låter säkert som en tråkig dag??

Men blir lätt så när man är arbetslös. försöker hitta på saker och göra hela tiden. Är så tröttsamt i slutändan.. Så  nu vill jag ha ett jobb och ett som man trivs med. Det är viktigt det med :)


Jag längtar tills på fredag .. Men det avslöjar jag inte förens senare i veckan  ;)


Hoppas mina läsare har haft en bra dag??  Önskar er en bra kväll om inte annat :)


Nu ska jag gå och kolla på tv.. måste göra något haha..


Kram på er!


På Återseende!!


/Marie






Av Marie - 22 juni 2009 16:49

Hejsan alla mina läsare..


Kom hem för en liten stund sedan så nu sitter jag här och skriver lite och äter äpple ;) det är god frukt :P

Har varit på ett möte det gick väl bra antar jag.. sen efter mötet tog jag cyklen till stan och handlade  lite mat så man klarar sig en tid framöver :)  jag hade handlat klart och skulle ta och låsa upp min cykel så knäcktes nycklen,så halva nycklen sitter kvar i låset. Fatta vad sur jag blev.. Jävla skit! så typiskt.. så det var bara och bära hem matkassarna som jag hade tänkt och ta på cyklen hem. men det gick bra änndå och bära hem matkassarna :)  så nu ska jag se hur jag ska få hem min cykel.Måste klippa upp låset. Jaja det löser sig nog på något sätt.. hehe..


Något som ni läsare vill berätta som hänt er idag??


Undra vad man ska hitta på i dag?? hmm.. något ska man väl komma på.. går hemma hela tiden. Så jag tycker att jag har redan gjort allt som finns och göra haha..


Ha en bra dag!

solen skiner lite så jag ska nog ut en liten stund. Var så varmt och skönt innan när jag var ute innan.


På Återseende!

Puss och Kram

/Marie


Av Marie - 21 juni 2009 20:52

Tjabba Tjena Hallo!!


Hoppas mina läsare är lite piggare än vad jag är i dag.

Är lite trött i dag.. Har inte sovit mycket i natt. och inte nätterna innan dess heller.

Hoppas alla har haft en bra Midsommar??

Själv har jag varit hemma hos min mor i några dagar nu.. Var hos henne över Midsommar. Har inte haft så kul på länge,vi kollade på film och vi drack lite.. hehe lite är kanske inte helt sant haha :P


Hörde på Nyheterna att På Öland höggs en 21-åring till döds på midsommarafton.

Fy vad hemskt..  Man kan bara spekulera i vad det var som hände. Hoppas Polisen kan få fast mördaren.


Nehe nu ska jag göra annat. Hoppas mina läsare får en bra kväll!


På Återseende!!


Kram

/Marie 

Av Marie - 14 juni 2009 15:57

Hej alla mina läsare.. hoppas allt är bra med er??


Nu sitter man här igen.. ska snart med tåget in till Kalmar och göra staden osäker. nej nej skojjar bara :)

Jag ska in och hälsa på min mor. saknar henne lite ibland. I morgon ska jag till veterinären med min stora kärlek.. Hon är katten i mitt liv ;)

Nejdå hon är inte sjuk för er som tror det.

Hon ska få sin vacination spruta som hon får en gång om året.

Får se hur hon reagerar på det och om hon är snäll kisse :)


Nehe nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Så ni får nöja er med detta så länge ;)


Önskar mina läsare en bra och solig dag :)


På Återseende..

Puss och Kram

/Marie


Av Marie - 13 juni 2009 23:46

Hej!

Då sitter man här igen :)  Har nyss kollat på en verklighets baserad film. Handlar om ett gäng som sitter inne pga av olika anledningar. Narkotika,rån,misshandel.Olika gäng som står för det dom tror på.Dom får dock känna på det tuffa livet i fängelset för ungdomar. Där får dom lära sig och stå på sig och slå ihopa sig och enas som en grupp alla tillsammans. Där dom får lära sig och spela Amerikans fotboll. Det är tufft för dom och dom möter olika lag. Men tillsammans som en grupp så segrar dom till slut.


Det får mig till och tänka mycket på livet och att vi människor har svårt att hålla sams pga av att vi tycker så olika om saker och ting.

Varför kan inte vi enas och stå i mot förtryck och dåliga saker här i livet och göra det tillsammans??

Tänk om alla hade det målet att enas och slå ihopa sig. Då skulle det säkert inte funnits så mycket dåliga saker här i världen.


Jag blev djup nu.. Men det är såna här saker som får en och stanna upp lite och tänka på livet och vad det bär med sig. 


Vad tycker ni själva??

Själv har jag alltid fått höra.. att livet blir vad man gör det till.

Man har alltid val och man väljer själv vilken väg man vill gå här livet.


Ha det gott! Ta hand om varann..


På Återseende.


Puss och kram

/Marie










Av Marie - 12 juni 2009 17:13

Tjena!


Idag sitter jag inne och lyssnar på skön musik och sjunger och myser lite ;)

Ville bli Sångerska när jag var liten.. tyckte så om att sjunga och gör fortfarande. Tycker det är kul. Blir jag någon gång arg eller sårad,ledsen,glad,lycklig så tar jag till musiken och får utlopp för vad jag känner och tycker.


Någon som gör detsamma??


Just nu lyssnar jag mycket på musik med mycket känslor i.

Mår inte så jätte bra av att lyssna på sån musik.. men jag har så mycket känslor som jag vill få ut. Och hade jag haft någon och dela mitt liv med så hade han fått dom känslorna jag känner.


Jag har så mycket av mig själv som jag vill ge mannen i mitt liv. Men vart finns han??




Ha det gott alla!


På Återseende!


Puss och kram

/Marie





Av Marie - 11 juni 2009 14:11

Tjo!!

Shit.. jag har så mycket som jag funderar på .. kan inte komma i säng på kvällarna pga av att jag tänker en hel del på livet och allt som det bär med sig. Jag fattar inte hur jag skulle klara allt om det inte vore för mina vänner som finns där och stöttar mig.

Vad skulle man göra utan er?? Jag är såå tacksam för att jag har er.

Just nu känns allt bara för mycket.


jaja nog om mina beskymmer.

Vilket väder det är ute i dag.. så mysigt,solen skiner.

perfekt väder för och ut och gå en runda.. har ingen som kan hänga med på en promenad så jag får ut och traska själv :)

det har varit så tråkigt väder nu några dagar. man blir bara så deppig.

Hoppas solen är här för och stanna. Längtar tills Juli Månad.. det ni ;)

Men det är min hemlis ;)


Ha det bra alla!


På Återseende..


Puss och Kram

/Marie


Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards