Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Marie - 5 juli 2009 21:55

Hej alla mina läsare..


Så sitter man här och funderar lite..

Hur ska man göra för och fördriva tiden?? Jag går hemma och det är jag riktigt less på och göra nu.. Jag söker jobb för fulla muggar.

Hoppas kan man alltid göra att man får något napp och att någon vill ha mig på sitt jobb.. det är en fördel .. haha ;) 


Någon mer än mig som är arbetsökande??

Vad tråkigt det är och gå hemma.. jaja nu ska jag sluta och beklaga mig.

Men det är tråkigt och gå hemma.


Vad händer ikväll??

Ja det börjar en film på tv som verkar vettig. vet inte om jag ska se på den.. den går säkert i repris.. det gör allt som visas på tv.. så trist med repriser.. har dom inga nya filmer och visa??


Vad händer hos mina läsare ikväll??


Hoppas ni får en bra och trevlig kväll :)


På återseende!!


Kram

/Marie

Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards