Alla inlägg under september 2009

Av Marie - 9 september 2009 12:58

Vilket härligt väder vi har i dag.. solen skiner och svala och sköna vindar.. kan inte bli bättre.. en liten energikick.. och jag tror att det är precis vad vi behöver nu. Hoppas det fina vädret är här för att stanna. Hoppas det håller i sig till på lördag.. för då ska jag och pojkvännen åka till Linköping och kolla in staden och kanske handla lite .. får se hur det blir med den saken Flört  Just nu sitter jag och lyssnar på Metallica - Sad But True..  Är en av mina favoriter.. Men har en del favoriter med dom. Var och såg dom på Sonisphere med pojkvännen och hans polare. det var en cool och härlig upplevelse som jag sent kommer och glömma. Såg på Machine Head,Lamb of Good,The Hives.. Hoppas och få se fler band nästa år med pojkvännen Glad  Vill att tiden ska gå fortare så pojkvännen kommer hem från jobbet.


Nehe nu ska jag göra annat.. ni får ha en bra dag ni alla som läser det jag skriver hehe..


På Återseende!!


Puss och kram/Marre

Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards