Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Marie - 6 juni 2009 12:53

Hej!

Aha då sitter man här igen.Igår var två vänner här på besök. Vi fikade lite och skrattade,vi hade det trevligt :)

sen stack dom hem. så då blev man själv igen:(  Är rätt van nu och vara själv.

Suck.. Det enda jag sitter och tänker på är Sweden Rock! Man skulle varit där nere i helgen. Fatta vilka bra band det är som skulle spela där. öj öj! Och vad gjorde jag?? Jag satt hemma pga av att jag inte har råd att åka dit och gå in där. Det är svin dyrt. En biljett för en dag får man ge 990kr + förköp. Det kan man undra om det är värt det?? Men banden som skulle spela där hade jag velat lyssna på. Skit säger jag bara. Några av mina vänner är där nere.. hade velat träffat dom. Har inte sett dom på evigheter. Men jag får snart träffa dom.. ska ner till Östersjöfestivalen i Karlshamn. Jag läääängtar.. Kan inte tiden gå lite fortare??

Nu kom jag in på annat ..ups! Men som sagt Sweden Rock var inte meningen att man skulle missat i år.. men får gå på det nästa år i stället..Hoppas det kommer dit några bra band då som man vill se och lyssna på  :) annars hoppar jag nog det då. Men återstår och se då..


Hoppas ni som varit där nere har haft det kul och inte druckit för många ÖL Haha :P 


Ha det gott!

På Återseende!


Kram Marie 

Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards