Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Marie - 4 juni 2009 13:58

Hej hej!


Det var ett tag sen jag skrev nu.. kan bli så ibland :)

Har varit i Kalmar. Har bott hos min mor i några dagar och blivit ompysslad och bortskämd haha.. skönt det med ibland och kunna bli det. Har hjälpt henne och slänga lite saker.. hon ska flytta till en annan lägenhet. Trivs inte som hon har det och bor i dag.

Det har varit kul och tungt,vi har skrattat en hel del..  :)

Jag har skaffat en ny mobil.. för min förra fick bada i en hink med vatten :( den har krånglat en hel del redan..  har haft den i 14 dagar.. började krångla två dagar senare efter jag fått hem den. så nu har jag lämnat in den på lagning och fått låna en telefon så länge tills jag får hem min,som skulle ta två veckor och laga trodde dom. Suck dessa mobiltelefoner.. har bara otur med mina.. är dom inte sönder när man får dom så tar det inte länge förens dom börjar krångla.

Har oxå varit och shoppat lite.. köpte en tröja som har snöring i armar och fram.. den är svart. fin och dyr..  som allt annat som man vill ha :) och sen köpt en massa annat.

Så man har burit på en massa kassar.. Mindre kul.. det känner jag nu efteråt i axlar och armar.. haha

Som sagt har shoppat en del ju.. kul och göra av med lite pengar.. hehe.. på rätt saker vill säga..

Har sett ett par skor som jag vill ha.. men har inte råd med dom just :( 

Får bli en annan gång. om dom finns kvar :)


Ja, i dag blir nog en lugn dag för min del. Ska försöka vila lite.. har en sådan jobbig huvudvärk som vägrar ge med sig haha..


Ha det gott alla!


På Återseende!


Kram Marie





Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards