Alla inlägg den 16 september 2010

Av Marie - 16 september 2010 17:48

Hej hej!!

Vaknade runt halv elva i dag. hade sovmorgon haha.. nej inte riktigt men var väl tvungen att sova ut..?? Vad vet jag? Men skönt var det iallfall hihi =)

Vaknade frisk och kry tyckte jag.. har inte känt mig dålig på några timmar.. runt ett i dag så började jag må sämre. nu sitter jag och äter halstabletter och näsan rinner och pratar hest :( jäkla skit. Varför ska jag bli förskyld för?? Min sambo är med förskyld. Han har blivit smittad via sitt jobb.. så nu har jag oxå fått skiten :( men jag ger inte upp jag ska bli kvitt denna förskylningen =) Jag är envis som en åsna hahaha =) 


Någon som vet någon dunderkur som gör susen för förskylning?? Vill bli av med förskylningen NU!!!!!


En sak till =)) JAG FYLLER 30 om EXAKT EN MÅNAD FRÅN I DAG!! JIPPIE!! =) =)



Nej så nu ska jag bege mig in till soffan och kolla på någon film och mysa ner mig i soffan ;) :)


Ha det gott alla!!

Kram

/Marre

Presentation

Omröstning

Är du kär nu?
 Ja
 Nej
 Vet inte
 Har aldrig varit
 Vem vet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards